Fuult upp!



God kväll! Jag har inte kunnat uppdatera något idag eftersom jag har haft fullt upp med min skolavslutning och massa annat. Skolavslutningen var la mysig, och jag och Rebecca sjöng vilket jag ångrar så himla mycket. Vi var inte alls förberedda och skämde typ ut oss... Efter skolavslutningen åkte jag, Rebecca, Emma , Caroline, Tova och Rebecca till stan, alltså Stockholm och åt god mat och bara hade det mysigt. Efter vi hade ätit så mötte jag upp Lea och gick lite på stan. Sen vid tre tiden åkte jag in till skridsko johan för att rätta till mina skenor som var snea. Efter att jag vart hos Johan åkte jag till Enebybergs ishall för att pröva mina skenor. Dom var fortfarande lite snea så ska tillbaka imorgon och fixa det sista. Jag kom hem vid åtta och då kom min fina vän Emelie hit. Och nu håller jag på och packar för full som ni ser på bilderna eftersom jag åker till Gotland på läger i tre veckor på Fredag!!!!! Det kommer bli helt AWESOME!!! Gud vad jag längtar!! Men nu ska jag fortsätta puss på er!
 
Bilder från skolavslutningen kommer! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0