Fullt upp!

Hej!
ja ni, som ni märkt så har jag inte bloggat på ett tag men jag har verkligen fullt upp. Jag tänkte ta och berätta lite om min helg!
 
Fredag:
Var jag i skolan som vanligt och gick sedan upp till mina små kusiner och lekte med dom. Sen på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt  ;)
 
Lördag:
Jobbade jag från halv 10 till fyra. Efter att jag slutade på jobbet så åkte jag hem snabbt för att fixa mig eftersom jag skulle på tjejkväll hos Ida. Jag hade det jätte trevligt där med massa fina tjejer, tjej prat och Melodifestivalen.


Söndag:
Jobbade jag också från halv tio till fyra och åkte sedan hem snabbt igen eftersom jag skulle på Big Brother med världens bästa Rebecca. På vägen dit träffade vi också Amilia och annsofie som vi sedan tillbringade kvällen med. Hahaha vi måste nog ha varit dom som var mest hatade i hela studion eftersom vi klagade på att vi inte såg hela tiden. Men jag hade det super mysigt med dessa tjejer!


Plus hur mycket plugg som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0