Sl bygger om...

Igår tillbringade jag min dag tilsammans med fins Lea i stan. Vi var först på söder och sedan åkte vi till centralen, och gud vad jobbigt det var att ta sig in till stan på grund av ombyggnaden dom håller på med. På kvällen åkte jag tillsammans med Lea, Ida och Marcus till nacka till en fest. Vi åkte redan efter en timme efterom det inte riktigt var vad vi väntat oss, dom var ganska osociala. Det tog mer än två timmar att komma hem från Nacka, galet!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Emelie ska gymma färdigt så vi sen kan åka hem till henne och hitta på något roligt! Men ska plugga lite nu (Det är inte okej att plugga på lov...) Puss på er!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0