Hur kan jag vara så törstig idag när jag drack så mycket igår?!

Jag vill börja detta inlägg med att säga att jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Jag har haft en sån sjukt rolig helg som jag sent kommer glömma! Jag var nämligen på 18 års fest hos min underbara vän Malin. Kvällen började med fika med det gamla hedliga gänget från 9a. Efter fickan rasslade det in hur mycket folk som helst, riktigt roligt! Alla var på sånt sjukt bra humör och även så jag. Jag hoppas alla andra och speciellt Malin hade lika kul och trevligt som jag! Jag, Johanna, Daniel, Rebecca och Simon stannade över natten. Vi gick och la oss halv sex på morgonen så vet inte riktigt hur mycket natt det blev men kul hade vi! Blev väckt halv åtta av att Daniel var för pigg för att sova, så han åkte hem. Vid halv elva bestämmer vi oss för att gå upp. Alla var så sjukt sugna på pizza, så pizza och film mys stod på schemat hela morgonen, så sjukt gott! Tänkte bjuda på några få bilder jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0