Bra jobbat Sverige!

God kväll på er! Jag tror ingen missat de 16572679 statusarna på facebook om att Sverige spelade lika mot Tyskland. Men hur underbart är inte det?! Jag blev iallafall glad! Jag han inte se hela matchen eftersom jag tränade gymnastik, men jag han se vändningen Sverige gjorde från 3-0 till 4-4.
Jag fick också reda på idag att vi inte kommer få köra tambling på tävlingen om tre veckor, blev så sjukt besviken..! Att inte få tävla tamblin betyder att vi inte kommer träna det alls fram till att tävlingen är över, vilket känns skit eftersom det är det jag tycker är roligast..! När det ändå är så negativt inlägg nu så kan jag lika gärna också berätta att jag köade igår för att få biljetter till x factor den 2 november då one direction kommer, men inte fick jag några biljetter inte..! Men något positivt finns det och det är att jag är ledig imorgon och att vi har streak i skolan på torsdag. Två dagar ledig, hur skönt är inte det?! Jag klagar inte!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0