Grattis Vilma!

Hej mina kära vänner och ovänner (förhoppningsvis inga)! Nu på morran har jag hunnit med en hel del faktiskt. Jag har tagit ett varmt skönt bad, kollat på X factor jag missade igår, lite uppsattsskrivning och också övningskört.
Igår spenderade jag kvällen hemma hos min fina vän vilma som idag fyller hela 16 år. GRATTIS IGEN VILMA, NU ÄR DET NÄSTAN EN STOR TJEJ!!  Jag hade det jätte mysigt och åt masssssor, var verkligen hur mätt som helst! Vid tolv började vi röra oss hemmot och jag hamnade hos Lea. Vi kollade på film och bara hade det mysigt, några goa skratt fick vi också. Vid tre tog jag en härlig promenad hem i regnet och när jag kom hem somnade jag direkt. Nu ska jag fortsätta med min svenska uppsatts och sen får vi se vart kvällen bär av. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0