Uf Kickoff

Hej på er! Dagen har gått riktigt fort idag. Började skolan halv tio med en lektion innan vi sedan vid tolv tog tåget till Älvsjö där Uf kickoff väntade. Kickoffen var riktigt rolig faktiskt och det var sjukt mycket ungdomar där. Vi satt mest och lyssnade på massa som föreläste och gud så duktiga dom var. Jag vart verkligen inspererad av dom, kanske är det jag som en dag står där på scenen och pratar inför hundratals människor, det skulle vara riktigt roligt! Skulle jag passa som de? Tror ni jag skulle klara det?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja!!

2012-10-09 @ 18:06:29
Postat av: Felicia

Ja!!

2012-10-09 @ 18:06:30
Postat av: Felicia

Ja!!

2012-10-09 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0