En ängels dag



I dag har jag tänkt på dig hela dan, verkligen hela dagen eftersom det inte är en vanlig dag. Den här dagen skulle varit din dag. Din 16 årsdag. En dag du inte fick uppleva här med oss. Men jag hoppas du haft en underbar dag där du är nu och att du ser hur mycket vi tänker på dig, för det gör vi verkligen. Och på uppvisningen som vi ska ha på konståkningen (14/12-09)ska vi åka ett program till dig som handlar om vänskap och kärlek. Jag hoppas du kommer och tittar :) vi ska åka till låten ”That’s what friends are for” (Låten här ovanför)

Ni andra som läser det här är såklart också välkomna och se våran uppvisning 14 December kl 18.30

Grattis min ÄNGEL på din dag <3

Vi ses på Fredag <3 :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0