IDOL FINALEN I GLOBEN 2009 <3

Hej ska snart sova men tänkte berätta lite om går dagen. Som ni vet var jag på IDOL finalen i globen och det var så sjukt kul. Det var sånt drag och stämningen var på topp och allt var bara så kul. Vi hade ganska bra platser ganska högt upp men vi såg bra ändå. Och jag måste bara säga fy fan vad ERIK ägde. Och vinnarlåten var också as bra.

HAHA XD när dom skulle ropa ut vem som vann stod vi redan upp och var beredda på att springa ner till cenen så när dom sa att ERIK vann var vi typ redan nere. Nej men vi kutade vi ville ju stå längs fram vid cenen hahaha XD vi stod längst fram vid cenen när han sjöng för sista gången. och jag fick en PUSS och en KRAM av ERIK *STOLT*. <3 men jag är fett svartsjuk på MALIN som fick ERIKS armband  :( <3 och dessutom är vi med på första sidan på nöjes bladet i aftonbladet och i Exspressen och massor av klipp på olika sidor.

Och juste vi satt i juryns stolar *STOLT*

Bilder kommer senare men nu ska jag ta och sova har tävling i morgon <3


här är från exspressen <3
Tove borde varit i Finalen ju och hon skkulle ju sjunga så vi gjorde en skylt till henne XD


MIn snygga skylt jag gjorde
vi började med att sjunga karaoke


jag fixade GRATIS VIP chips!





Kommentarer
Postat av: Amanda

ALLA BILDERNA ÄR MINA!!!! :D

2009-12-13 @ 00:39:10
URL: http://amandalouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0