Sol, Bad och Värme

helloj!!


I dag har det varit 28 grader hemma hos mig hela dan med det är ju också morsdag .

Så min dag började med att gå upp vid halv 10 och göra frukost till min kära mamma.

Efter det så städade jag mitt rum och ringde Karin efter som vi skulle bada vid bryggan.

Och jag lovar er det var as kallt.

Sen kom jag hem vid typ 2 tiden efter som vi skulle ha middag är med släkten.

Och till och med Gabi skulle komma men hon kom inte eftersom hon var med Jesper

Mina små kusiner är alltid lika söta HAHA.

Sen när alla gått hem skulle jag sätta mig och blogga då min bror kommer in och säger att det är några som hoppar på våran studsmatta. Och man blir ju lite sur när dom inte har frågat så vi bestämde oss att gå upp och låsas som om vi inte viste och bara skulle hoppa och då gick dom. Men det som störde mig mest var att dom bodde as långt där ifrån och våran mata ligger typ uppe i skogen. Och dit kommer man bara om man om man kryper under ett trasigt stängsel eller via våra baksidor . Så det är så störande att man bara går in på bakgården och hoppar på någons annan studsmatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0