riktigt trevlig kväll brudar :D

Hej bloggen har nyss kommit hem efter en mysig kväll med brudarna. Vi har ätit mat, ätit, ätit, ätit, spelat spel, vart vid maj brasan, ätit ännu mer, skrattat, dansat och haft det super kul.

Vi åt så mycket så alla trodde dom skulle spy sen och det var inget skämt :P

Först åt vi oss mätta på kycklingspett och pommes sen åt vi kladdkaka med grädde sen gick vi till maj brasan. När vi kom hem från brasan så åt vi godis och chips och efter det glass med kokta hallon. Efter det år vi ännu mera godis och chips. Och sen så klart drack vi massa läsk :P

Men nu ska jag sluta blogga måste plugga efter som jag åker till Spanien på söndag och jag har inte lust att sätta mig i Spanien med typ 20 kg läxor :)

Så vi hörs i morgon då det förhoppnings vis kommer bilder från kvällen :D

God natt :D

Valborgs outfit:



Svart/Vit randig kläning: HM
Svarta pumps: Din sko

Läxor :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0