Nyår! ;)

Hallå allihopa!

Här sitter jag igen framför datorn som vanligt.. lyssnar på musik som vanligt.. inte duschat än som vanligt... är trött som vanligt.. idag är allt som vanligt, alla dagar är sig lika. Eller vad säger ni?

Nu på morran har jag Varit nere och solat tillsammans med min kära vän Emelie, det var mycket trevligt. Det blev ganska mycket prat eftersom vi inte träffast på hur länge som helst. På vägen hem träffade jag också Malin och Johanna där det också blev en lite pratstund. Snart kommer min mamma hem och då ska vi åka iväg och handla lite till nyår i morgon som nu är helt planerat, jag kommer ha skit kul!! Planerna för nyår är att jag ska fira tillsammans med mina kära gamla klasskompisar. Kvällen börjar vid 6 då jag och tjejerna ska äta en nyårsmiddag tillsammans med efterätt och bara ha det allmänt mysigt. Sen senare på kvällen kommer killarna dit. Vid tolvslaget blir det att gå ut och bara kolla på alla fina raketer som alla smäller. Vi kommer ha det jätte bra (Y) iaf ska jag nu lägga mig i min säng och kolla på filmen Easy A men skriver kanske senare och nu säger jag hejdå.

See u.   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0