Roligt!

Hej som jag alltid säger så vet jag att jag är dålig på att blogga och det är ingen nyhet eller hur?! ;) Men tänkte att jag skulle slänga in ett kort inlägg här innan jag ger mig av :) Igår så hade vi judo med klassen i skolan och det var riktigt kul fast också jätte jobbigt. Här har ni några bilder.








Sen igår så hade vi äntligen Linn på träningen och det var så HÄR skönt!!! Äntligen säger jag bara! Träningen gick ganska bra och vet ni vad? Igår fick jag mina nya skridskor och Skenor :D  Eftersom jag har studie dag på måndag så ska jag och pappa åka in och fixa dom så jag kan träna med dom på Måndag!


Idag var jag bara i skolan första lektionen eftersom jag strax s ska åka på tjej läger med Ungdomens hus, det ska bli riktigt kul är lite nervös hahahaha :P


Men nu måsta jag måla mina naglar eftersom dom är helt blå från bilden idag :P


Men Som sagt ska jag på tjej läger och det ska bli kul och jag kommer hem imorgon vid 3 tiden men ni får ha det så bra puss på er :D <3


Kommentarer
Postat av: Troymaia

thank-you for the good and valuable information on your site

2012-01-10 @ 10:02:43
URL: http://troymaia.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0