I natt är det Konståknings OS

Hey och glad semeldag.  sitter nu här framför dator och pluggar engelska och tittar på tv, ni vet tjejer kan göra mer än en sak samtidigt :D

Idag har jag varit så grymt trött. Jag orkade inte gå upp i morse jag ville bara ligga kvar i min varma säng och somna om, men inte alls. Upp skulle jag och till skolan.

När jag äntligen tagit mig upp till bussen så är det as sen och vi var as nära på att missa vinken och om jag hade gjort det så hade jag åkt hem igen jag lovar.

Skolan gick ganska bra jag började med en stol på slöjden och har slipat mer än halva stolen :D

Efter skolan så gick jag och Amanda ner till fiket och skulle äta semla och då var det as fullt på fiket så vi satt med flickorna från nytorp typ Johanna, Frida, Agnes, Rebecka och Matilda tror jag dom heter och så var det några fler som jag inte vet vilka dom var :P

Sen vi kl kvart över 4 tog jag bussen till skogsäng för att jag skulle ha sång och det var jätte kul :D

I natt ska jag vara uppe och se på konståknings OS om jag vaknar eftersom jag glömde min telefom i skolan *Klantigt* men men det börjar vid kvart över 1 och håller på i kanske 2 timmar :P

Men nu ska jag gå ner och äta och sen sova så jag orkar upp

God natt :D  


Kommentarer
Postat av: Tommarlin

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 15:14:00
URL: http://tommarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0