Mysdag

Idag har jag haft en riktigt mysig dag med Denina. Jag kom till henne vid 11 tiden sen rann tiden bara iväg men det vi han göra under denna tid var att backa muffins och spela spelet hotel. Vi hade en super mysig dag.

 

Sen gick jag hem för hon skulle till IKEA och jag hade träning. Första timme gick ganska bra var jätte nära på Dubbel axel men fan att jag inte stod…  Men sen i början av andra timmen så ramlade jag på något konstigt sätt så att min arm typ kom bakom mig så jag fick jätte ont i ryggen. Sen hade jag också ont i nedre delen av ryggen, i ljumsken och mot slutet så började det typ knipa på vänster sidan av magen, det gjorde skit ont och det blev jobbigt att andas med nu mår jag bra ;)

Men nu ska jag vara lite social ;) <3

 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0