Sorry

Hej bloggen! Förlåt för jag har varit så jävla dålig på att blogga. Men det har verken funnits tid eller ork, jag har gjort så himla mycket på senaste tiden. För det första så började jag skolan i onsdags och samtidigt så hade jag träningsläger. Jag fick gå halva skoldagarna för att jag skulle hinna till lägret. Skolan har gått bra och lägret vill jag inte påstå har gått så bra. Men jag har fått mitt nya lång program av bästaste Linn (Min tränare) Som jag verkligen är super nöjd med. Jag längtar verkligen till första tävlingen som är 10 september i Sandviken. Jag har också varit på The voice 11 vilket var sjukt kul. Jag träffade mycket trevligt folk och sen var det bra artister med. Men nu ska jag snart sova eftersom jag har skola imorgon. Förresten jag vet att jag inte lagt upp bilderna från Frejas dop med det kommer jag lovar!
 
God natt på er! <3   

Här är lite bilder från The voice 11!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0