Orkar inte!

Hej snyggingar! Nu har jag precis kommit hem från gården där jag tillbringade en del av min kväll! Min kväll började med att jag mötte upp Lea och följde med henne och bokade klipp tid och sen så solade hon. Efter att hon solat så drog vi ner till Rönninge där vi stoppa i oss ett helt packet ballerina :O Hur fan lyckas man? :P
Sen efter så gick jag till unkan eftersom jag skulle ha sång. på unkan träffade jag Malin och Annica som jag sedan spelade kort med och det var mycket trevligt och Annica är en riktigt dålig förlorare! :P
Sen på vägen hem gissa vad jag gör!! Jo jag drattar på rumpan i värdens lerbacke så hela min jacka, mina byxor, tröja och mina vantar var helt fula med lera. Jag skrapade också upp min rygg och arm :(
Förlåt för att det är så rörigt men jag orkar inte!  

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0