Mycket i kväll! :)

Äntligen hemma efter hen fullspäckad dag! Dagen började med att jag försov mig och vaknade fem i åtta. Jag hoppa upp ur sängen klädde på mig och sprang upp till Centrum för att hinna med bussen som skulle gå kvart över. Men istället han jag med hel bussen som var lite sen, så jag kom i tid! :D Efter skolan åkte jag direkt till Röda Cafet för att jobba och äta massa god mat. Det var jätte mycket folk där idag eftersom det var en bokning där dom var 52 personer på plus att det var knutte kväll. Knutte kväll betyder att det är massa motorcykel folk där och bara umgås vilket var jätte kul. Jag fick även min första dricks på hela 6 kr :P hahaha Men nu ska jag lägga mig så jag inte försover mig igen!
 
God natt! Pusspuss  :)


Röda cafet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0