-

Då var första skoldagen efter lovet avklarad. Det var rikrigt jobbigt att komma upp ur sängen i morse fast jag började halv elva, men till skolan kom jag. Efter skolan åkte jag på möte och sedan direkt till gymmet. Jag körde ett ben pass vilket känns nu i efterhand. Jag fick också en fråga av Sandra om hur mycket jag tränat sen jag köpte gymkortet och inte bara på gymmet. Tänkte att jag skulle besvara den frågan!
Jag köpte gymkortet i lördags, på lördagen tränade jag först på morgonen en timme is och en timme fys, när jag sen kom hem gick jag till gymmet och tränade i två timmar. På söndagen så tränade jag på morgonen två timmar is och sen efter gick jag till gymmet och körde yttligare ett pass. Igår (Måndags) gick jag till gymmet på morgonen och körde ett pass och senare på kvällen körde jag body pump. Och idag så var jag på gymmet ock körde benpasset. så det är det jag tränat sen i lördags då jag köpte gymkortet, hoppas du blev nöjd med svaret! :)

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0