Jag tror ingen av er ha missat filmen om SD..!

Min gudmor skrev:
Allt är solklart när det gäller SD, partiet är precis vad många av oss befarade, vad många redan visste, men inte hade "bevis" på. Tack och lov har Sverige nu fått se deras riktiga ansikte. Nu är det bara att vänta och se hur många av deras anhängare som stöttar den grundlösa sorteringen av svensken. 2014 får vi se hur många fascister det finns i Sverige... Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
 
Jag vill också att ni tittar på detta klipp där Betnér kommenterar SD betende. Jag har inget att säga utom att Betnér är ett fucking geni, man kan inte göra annat än att älska honom! Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0