Lördag och Söndag

Min lördag kväll spenderade jag hemma hos polarna Johansson och min underbara gudmor i hammarbysjöstad. Måste bara säga att dom bor så sjukt fint, dom har en lägenhet på högsta våningen, dom har fem sovrum och jag skulle bara vilja flytta in. Tror nog jag gör det, är det okej? haha skämtosido, jag hade det super trevligt och vi stannade över natten. På söndagen åkte vi alla in till stan och shoppade och åt lunch innan vi sedan åkte hem. Jag hann bara hem och vände innan jag sedan skulle till globen för träning. Träningen vart inställd på grund av djugården match så jag, Linda, Bettan och Maja åkte in till sture plan och tog en fika, super mysigt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0