Skolan

Då var det snart dags för tränning och jag längtar facktigst.
Dagen började kl tion i 9 med Bio vi såg JUNO den var ass bra den bästa bion vi någonsin sätt med skolan sen var det gå till backa till skolan och h svenska i em halv timme sen lunch efter lunchen var det bara språk och svenska, på svenskan vart det svårt att bästema manus till våean film för alla vill göra olika och cajsa och karin vill inte göra det vi vill och jag vet att felicia vill göra det jag vill eller??
men aja det får bli som det blir men det kommer sluta med att vi typ kommer splitras eller a jag vet inte men jag bara längtar till felicia ska komma hem, jag tror att hon kommer i morgon men nu måste jag sluta skriva för jag har snart träning och måste äta och byta om puss på er alla<3<3<3

      



   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0