2 SEPTEMBER

Hejsan alla sköningar

i dag har jag hafft det fult up jag har packat och städat och flytat varit i skolan och mycket mera,
men på sätt och vi så har jag haft en ganska skön dag i allafall.
det började´som vanligt att jag gick till skolan och hadde gympa var facktist ass pigg på idrotten men sträckte typ mitt lår i gen för det har inte läkt ordentligt och så ja men men.
Sen så kom jag hem runt alv 3 och började packa massor som vanligt sen så kom mamma hem då åkte vi till nya huset och ditt kom polarna johansson taha, Och nu sitter jag här framför datan och har typ ingenting att göra men ska snart gå och lägga mig
 Men Ja jag har haft en bra dag
Puss på er alla sköningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0