Gratis bio

 

Jag är medlem på en jättebra hemsida som heter Gratisbio. Det är hur lätt som helst att samla ihop poäng till presentkort och biobiljetter. jag har nästan fått ihop ett presentkort XD

Du kan få gratis presentkort, presentkort, tidningsprenumerationer och biobiljetter.

... eller gör som jag och skriv om gratisbio i din blogg och få mellan 10-1000 poäng per inlägg. samtidigt tävlar du om ett presentkort hos Nelly.com på 500kr varje månad


ni får automatiskt 75 startpoäng och jag får mina 5 värvningspoäng! Du kan få upp till 200 poäng per värvad medlem när de har blivit aktiva. Bra va!!

när ni blir medlemar kan ni antingen klicka på min länk eller skriva vani i värvningsrutan.
min länk är http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=29613




För...
...200 poäng får du: 1 presentkort på 50 kr hos ett antal olika välkända butikskedjor
...200 poäng får du: 1 menybiljett till bion
...400 poäng får du: 1 biobiljett, presentkort på nelly 100kr
...500 poäng får du: Valfri tidningsprenumeration, 200 kr på ditt unibet-konto
...1000 poäng får du: 1 Presentkort på 300 kr, presentkort på nelly 300 kr
...1500 poäng får du: 1 Presentkort på 500 kr, presentkort på nelly 500 kr
...2000 poäng får du: 1 Presentkort på 700 kr
Ett enkelt sätt att tjäna pengar på! Vem behöver sommarjobb?

Du har möjlighet att få presentkort på ALLA dessa butikskedjor och många fler, coolt va?



PussPuss snälla bli medlem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0