Grattis

Heej bloggen <3


Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera men det får ni tåla efter som jag har börjat nian och har mycket med läxor.

I dag har det inte hänt så mycket. Jag har varit i skolan och haft träning som gick piss rent sagt ut!

Men i morgon så har jag sovmorgon till 8.45 och slutar kl 13.15 skönt dag va.


Föresten efter som jag inte bloggat på några dagar måste jag bara säga ett stort
GRATTIS till

Kerstin och min kära kusin Gabi som fyllde 15 och 16 år och aven på Måns namsdag den 19 Augusti <3

Så i morgon ska jag på fest hos Gabi men nu ska jag titta rumt lite på olika bloggar.


Kyss <3


GRATTIS GRATTIS






ingen bra bild på Kerstin jag vet <3


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Vilken härlig bild på Måns :D

2009-08-22 @ 00:33:41
URL: http://johannawahlbeck.wordpress.com
Postat av: vanessa

haha jag vet ! <3

2009-08-22 @ 22:50:36
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0