Inte kul !!! :/

I dag har det inte varit någon speciellt rolig dag.

Eller dagen började bra tills det jobbiga irriterande lilla Carl förstörde min dag han gjorde så jag ramlade och gjorde ila min tå och mitt knä OCH tog sönder min telefon…

Men sen har jag ju värdens snällaste Felicia som skjutsade mig hem tack Sötnos <3

Sen så kom mina tröjor i dag två Lacoste linnen och en Edhardy (Stavningen) och min nya skinnjacka.

Sen var det dags för träning som gick ganska bra tills det typ var 15 min kvar då jag gick av pågrund av att min tå värkte och gjorde as ont.

Asso jag har verkligen otur att göra illa mig nu efter som mina nya skridskor kommer i morgon och att det är undomslyftet på lördag som jag verkligen hoppas jag kan vara med på men men jag får vell hålla tummarna nu ska jag gå och fixa mig är as trött god natt


 

Puss Puss <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0