Jag vann :)


Hej på dig bloggen

I går var det den där stora gran festen här på Svampen. För er som inte förstår så fyllde svampstigen 40 år och det firades med stort party .

Dagen började redan vid två med tipspromenad och massa annat skoj.

Sen senare på kvällen kom David och Emil hit och vi spelade pingis och bara hade det bra.

Sen på natten vid typ 1 så började vi titta på massor av filmer eller snarare tre men david somnade redan efter andra filmen.

Men inte jag och Emil vi var vakna och tittade på 3 st filmer sen vid 5 tiden så stängde vi av och la oss och försökte sova.


Vid typ halv 12 gick vi upp och typ åt frukost och spelade lite PS 3 och såg ännu mera film och sen gick Emil hem vid halv 3 tiden.


Vid 3 tiden skulle vi hem till min mormor på fest eller fetsen var hos mina kusiner men men..


Sen så åt vi och hade det lite mys. Kl 19 gick jag david och polarna Johansson upp till filmis och köpte godis och nu

sitter jag här hemma och ska se på film och packa efter som det nu blir enu en skol vecka.


föresten vann jag tävlingen på WWW.dsp.blogg.se bra va! :)

PussPuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0