skola i morgon :(

Hejsan alla <3


Känner mig lite deprimerad efter som skolan börjar i morgon. Det är så himla tråkigt.

Just nu när det känns som sommaren börjat så tar den slut det är hemskt.

Sen har vi ju ett pucko som rektor som bestämmer att vi inte ska ha upprops dag utan att vi ska gå i skolan från kl nio till tjugo i två ännu värre :/

men det ska bli kul att träffa alla igen. :)


Aja nu ska vi inte sitta här och deppa efter som jag nyss såg att jag haft besöks rekord för några dagar sen och det är ju så himla roligt haha !!


Men nu ska jag hoppa in i en dusch och sen fixa mig för sängen och inför i morgon.


Massa kramar <3


Bjuder även på denna vidio för att muntra upp er :)
och desutom är min lille bror med på den XD längst back i  Orans haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0