Annandagjul <3 :D

Heej bloggen och alla läsare jag hoppas ni haft en bra dag för det har jag.

Idag har jag gjort ganska mycket och eftersom mina kusiner sov här så har jag varit med dom hela dagen, och vet ni jag fick sova till 9 rekord :P

Men vi har varit ute och åkt pulka byggt en jätte stor snögubbe och sen kom släkten hit på middag som varje år. Och Även Jesper var här i dag :D

Och vi i våran familj har en tradition varje jul och annandag jul och nyår att vi spelar pocker (Texas) och det gjorde vi även i går och i dag. Igår gick jag + 6 kr och i dag gick jag 145 Kr +  haha så det var mitt nya minnes kort till mobilen som blev betalt XD

Men nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta det lugnt

PussPuss <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0