Dagen före Julafton :D

Halloj har just suttit och tittat på två avsnitt av guds tre flickor med mina kusiner och min bror, och dunkar nu spotify på högsta volym XD

Jag vet att jag inte bloggade igår som jag sa men jag orkade inte men vi hade det jätte mysigt hos min gudmor. Vi pysslade och fikade sen gick alla barnen ut och åkte pulka i Maria backen, det var as kul. Vi knöt ihop typ 6 olika pulkor, tefat och snowracer till ett långt tåg och åkte det var as kul haha XD

och sen är det ju julafton i morgon och det känns inte alls som det, det känns som att det är as långt kvar. Året har gått så fort i år och det är ju inte så kul. Men herre gud jag överlever det är bara tänka positivt att jag måste haft det så grymt kul och kan bara tänka mig hur 2010 kommer bli.

Men nu ska jag ta och ta det lite lugnt och bara göra ingenting kanske fixa dom sista julklapparna.

Love vanessa

 


Kommentarer
Postat av: jossan

fin blogg du har =) gillar du också guds tre flickor??

2009-12-23 @ 19:05:28
URL: http://jaksu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0