Fy fan vad dålig stil

Har nyss kommit hem från discot som fältarna fixat och mitt humör var på topp tills jag skulle gå hem och märkte att någon tagit mina pengar och mitt busskort. SÅ JÄVLA DÅLIG STILL. Så den som tagit det kan ju få vara snäll och lämna tillbacka det :(

Men det som är det jag blir sur på är att det är en som jag känner eftersom det bara var dom som satt där som har tagit det. Min jacka låg under  Karins och Ellis jacka så när vi skulle gå så hittar vi inte Karins jacka och hon har en fjällräven så vi trodde någon tagit den men vi hittade den sen men nu ska jag sova har  morgon tränning

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

ah vad störigt! Dumma den som tog det! -.-

2009-12-19 @ 15:20:43
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Ofta det var någon du känner? :O

Fett dåligt!

2009-12-19 @ 19:59:48
Postat av: Isak

HAHAHAHAHHAHAHA

2009-12-22 @ 14:36:20
Postat av: vanessa

Oj vad kul Isak

2009-12-23 @ 15:38:05
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0