LUCIA

Hej alla goa. I dag har det varit en mycket trevlig dag i skolan förutom att jag försov mig och kom 15 min sen till Engelskan men det är inte värdens undergång XD <3 sen så hade vi slöjd som alltid är lika roligt :) sen språk. På Lunchen satt jag och hade en mycket trevlig prat stund med Ebba, Emelie och Jonna. Jag och Emelie övertalade Ebba att vara med i lucia tåget i morgon, så vi satt och tränade på låtarna i ett litet eget rum på lunchen. Sen hade jag 20 min SO innan vi skulle iväg och ha genrep inför i morgon och Line kommer bli en sån fin LUCIA :) <3 Sen så slutade vi typ klockan 20 i 3 och då fick jag ett riktigt roligt sällskap av Emelie, Ebba, Alva, Felicia, Felicia, Emelie och Sofi XD

Men nu ska jag ta och spela lite Robinsson spelet på tv 4 haha XD

Och sen i kväll är det träning är inte så himla träningssugen är så himla trätt och ska vara I skolan i morgon kl 7 men det gör inget eftersom jag kommer ha det grymt kul med alla Tjejer XD <3

PussPuss <3

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

visst är robinson spelet kul? :o :D

2009-12-10 @ 19:55:11
Postat av: vanessa

ja haha XD

2009-12-12 @ 16:20:50
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0