Nyår :D <3

Halloj alla sötnosar jag vet att jag inte bloggar så mycket nu men jag ska bli bättre men nu har vi ju haft besök från Slovenien här så då har jag inte hunnit.

I dag var vi och badade på Husby äventyrsbad med polarna Johansson vi hade jätte kul men mina ögon gör as ont efter allt klor men inte mer om det nu det är ju nyårsafton i morgon :P

Jag kommer tillbringa min nyårsafton med min kära vän Karin som ska komma hit och eftersom vi har folk från Slovenien så kommer jag fira med dom med sen så kommer även polarna Johansson hit med sin Familj. Nyår kommer nog bli mycket lyckad. Men nu ska jag sätta mig och kolla på lite film men jag vet inte om jag skriver i morgon men ska försöka :P <3

 

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0