Grattis Denina på 11 års dagen <3

Heej alla glada eller jag hoppas i alla fall att ni är det för det är jag, men det blir ett ganska kort inlägg i dag är ganska trött och sitter och tittar på film. XD

Kom nys hem från Deninas kalas vi hade det grymt kul som vanligt!!

Och vet ni vad jag har fåt massa kläder. Jag har fått enu ett par jeans från G-star och lite tröjor sen har jag köpt fina pärlörhängen och ett as fint halsband av Denina.

A men i morgon ska jag och David åka med min gudmor och hennes barn och syskon och deras barn och bada vid vårbybadet det ska bli så grymt kul.

Aja men nu är pausen slut så nu ska jag titta på filmen får se om jag slänger in ett inlägg i morgon innan jag åker annars får ni ha det Bäst


PussPuss*/Vanessa



Kommentarer
Postat av: Amanda

Aa, haha. puss <3

2009-07-29 @ 10:34:11
URL: http://alllbymyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0