Gröna Lund

Heej <3


Förlåt för att jag inte skrivit så mycket på den sista tiden men har varken haft lust eller ork men nu är jag på G igen.

Tänkte dessutom sätta mig och svara på era frågor i dag.

Men nu ska jag bäretta lite om gårdagen.

Gårdagen tillbringade jag på Gröna lund med Ellen, Emma och våra familjer och det var sjukt kul.


Den första karusellen vi åkte var Insane och den var grymt rolig.

Jag åkte den med ellen hon skrek innan vi ens börjat åka och hon skrek när den hade stannat.  

Han som jobbade där sa att hon skulle vara tys och bara stod där och skrattade åt henne.

 Han frågade om det var första gången hon åkte och det var det. Det var första gången Ellen var på Grönan .
Helt otroligt eller hur!


Sen så såg vi på sommar krysset både genrep och direkt sändningen.


Så vi träffade vi massa olika Kändisar.
Vi träffade Måns Zelmerlöw, Carolina Gynning, Carina berg, han som är med på Telia reklamen och sen några flera.


Tänkte lägga in några bilder i dag men bara några flera kommer i kväll eller i morgon


PussPuss*/Vanessa



Ellen och Adrian åkte pop exspress


Jag Fick åka katapulten själv .


Måns på Genrepet






carolina Gynning! När jag fotade henne så filmade dom från tv och bad
mig fota mera HAHA XD


Jag och Emma fick MÅNs autograf i våra pannor



det blev något fel så det inte publicerades men här kommer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0