Går dagen <3

Hej


Förlåt för att jag inte skrev i går men jag hade en så himla jobbig huvudvärk och mådde illa.

Men nu är jag på G igen så nu tänkte jag bäretta om gårdagen. Det hände mycket i går.

Min dag började redan kl halv 7 på Morgonen då jag gick upp eftersom vi skulle åka med pappa till Sandhamn och bara ha det skönt sola och bada.

Och det hade vi, det var så himla fint väder,  varmt och skönt.

När vi var på väg hem hämtade vi mina nya dräkter dom var jätte finna och jag älskar dom XD


Sen när vi kom hem så hade vi vatten krig med våra grannar och snaka om att bli blöt eftersom att deras pappa hade en as stor vattenpistol och vi hade as små Haha XD

Sen när mamma kom hem så åkte vi och shoppade lite i Tumba men hittade bara ett par shorts Från HM.

Sen så hände det inte så mycket mer jag åkte hem åt och gick och la mig .

Men efter som det bara är en dag kvar till Gotland så måste jag börja packa
 

Bilder kommer senare

PussPuss*/ Vanessa



Kommentarer
Postat av: matilda

låter mysigt :):) söt blogg

2009-06-26 @ 07:36:49
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0