Lea & Denice är knäppa! XD

...Kom nyss hem efter ha varit på bio med Denice och Lea. Vi sår på 17 again. Den var as bra.

Vi hade det grymt kul i dag har kommer lite bilder och filmer från dagen men bara så ni vet är vi oseriösa HAHA XD


När jag och Lea satt på bussen på väg hem till Denice så  satt det två killar breve oss som typ sov och vi filmade dom sen så vaknade dom och då var dom kompisar och ja titta på filmen får ni se!! Lea tyckte i alla fall dom var as roliga att titta på haha

Sen så finns det massa av andra töntiga klipp så bortse från min konstiga
Jag måste bara påpeka att Zac Efron är så grymt snygg eller hur LEA!!



Söta Lea <33


Vi Målade även våra naglar


På Heron
'

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är också coooooool! x)

2009-06-17 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0