Lea är så seg


Halloj

... har just ätit pizza lite sen middag men men det var så himla gott.

I dag vaknade jag halv 12 och då städade jag mitt rum så nu är det äntligen rent. Sen vi typ 1 så tog jag och Felicia en moppe tur till Tumba och kollade runt lite. Jag köpte ingenting men jag hittade ett par fina chinos. Det var massa reor överallt.

Efter vi gåt runt en stund drog vi till Donken och åt.

värsta fettis dagen ju HAHA :/

Sen åkte vi hem för då skulle Lea komma och vara med. men det tog typ 1 och en halv timme för henne att komma till mig så vadå seg.  Sen när hon väll kom så tittade vi lite på några filmer på datan sen gick vi och hoppade på studsmattan och hade det grymt flummigt jag lovar er.

Sen så trängde vi oss på Felicias moppe så vi åkte tre på den Haha men sen var Felicia tvungen att gå hem så då drog jag och Lea upp till mina små kusiner och hade det lite mysigt. Och nu sitter jag här och bloggar. XD


Puss Puss


Lite filmer från dagen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg design Vanessa! :)

2009-06-17 @ 23:39:48
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/
Postat av: Felicia

bilden är borta men videorna har jag lagt upp,haha :D



Dom heter FVL,FVL. och FVL.. på yputube,haha jag är sämst fantasi xD

2009-06-18 @ 00:19:53
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0