Allt och inget

Nu har jag inte skrivit på lång tid men det har bara varit så himla mycket nu på sistone.

Jag sitter och tittar på "Se upp för dårarna" på Tv 4 man gråter ju.

Men sen har vi också haft prao i två veckor nu det har varit jätte kul.

När jag praoade på sminkaffären fick jag jätte mycket smink och nagel saker. Sen när jag praoade hos dom som gör radio reklamer fick jag tårta och presentkort på SF bio. Praon har varit grymt kul.


Sen i fredags alltså 8 Maj var det dags för Malins Begravning. Jag skulle gått men det var ju sista dan på praon och så,  så jag kände att jag var tvungen att gå till praon så jag hoppade det.  Men jag ångrar lite att jag inte gick efter som alla säger att det var så himla vackert  <33  Men nu har jag inte tid att skriva mer eftersom reklamen är över ha det Gött <33

begravningen
Malins Begravning :C <3


 Allt jag fick av smink affären <33


Kommentarer
Postat av: eelina

Vrf fick du smink? :P:P

saknar dig (L)

2009-05-31 @ 20:10:56
URL: http://eelajne.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hon sa bara att dom inte behövde det längre XD

2009-05-31 @ 21:27:49
URL: http://Voodoovnik,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0