heii <3

Heii!

Blir ett kort inlägg i dag Tänkte berätta lite om min dag som har varit underbar.
Min dag började som vanligt med skola.
Vi fick tillbaka våra svenska uppsatser, jag blev nöjed efter som jag höjde mitt betyg XD.
Efter skolan drog jag Felicia och Amanda in till Stockholm för att shoppa.
Jag skulle köpa en blus och ett par chinos men jag köpte ingenting.
TRÅKIGT va! Sen när jag kom hem var det bara att byta om och sedan dra till träningen.
Träningen gick grymt bra i dag efter som jag landade min dubbel AXEL, är så himla glad.
Det kändes som om jag drömde.
För er som inte vet är en dubbel axel ett hopp som man snurrar 2 och et halvt varv i luften.
Det är Konståkningens svåraste dubbel hopp.

Men nu ska jag dra ni får ha det GÖTT puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0