URIX 09

Nu sitter jag här i data salen på workshopen "Bli jounarlist" .

Det har varig lite strul efter son jag skulle haft Kören och svar på tal men fick dom inte men men det spelar ingen roll jag har det kul här med. I går började dagen med att vi tog tåget från Centralen som gick halv 9. Sedan var vi här i Söderhamn kl 11 och det började kl 13.00 så vi gick och åt pizza, mums. sen när vi kom tillbaka så fick vi ben & Jerry glas det var as gott, jag har aldrig smakat det förut haha.

Sen var det bara att gå runt i skolan och så till vi gick och la oss vid halv 1

Nu har jag inte så mycket att skriva mer än att jag har det grymt kul men saknar er där hemma och lillan så klart, jag hoppades du skulle komma i år hit till urix. Men nu ska jag strax gå och köpa godis ha det Gött.


Kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0