Bebisen ska komma nu orkar inte vänta

Hej nu är jag hemma och min dag har varit bra. Jag och Karin fick sluta tidigare efter som vi hade engelska muntligt i dag och det gick ganska bra.

Hade även fysik prov i dag som gick ganska bra det med jag svarade på alla frågor Nästan utom typ 2 vet och sen jag en jag har fel på män de var ändå 14 frågor så.

Annars har det Vall Int Hänt så mycket idag, så i morgon är det sim test i badhuset så vi har inga vanliga lektioner efter lunch Jag och brudarna ska ta och käka pizza * MUMS *

Ajuste kollade på min statistik i dag och jag har fått Besöks rekord för Några dagar sen * jippi *:)

 

Igår hände det typ inget utom Att jag och Felicia satt och Väntade På ett sms som aldrig kom.

På sms skulle det stå det är dags men icke sa Nicke Inget sms.

För er som Inte vet så är det så Att min kusin är gravid och hon skulle födda igår igentligen män lilla bebisen ville Inte Komma så nu får jag Fortsätta gå och vänta men men ...

Nu ska jag ta och gå ner och plugga lite

 

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0