Länge sen

Hola todos

Jag har inte skrivit ett riktigt inlägg på ganska länge, men jag har inte haft tid, lust eller ork.

Men det har inte hänt så himla mycket. Mina skol dagar har varit som valigt utom att carro gick hem med min skåp nyckel i sin ficka idag och fråga mig inte varför jag letade som en galning efter den i hela musik salen och låg och krälade på det smutsiga golvet. Men sen kom Emelie på att hon såg Carro stoppa den i fickan så jag ringde hem till henne och hon kom ner med nyckeln till skolan och jag kunde äntligen åka hem och kom hem halv 5 :/

Men annars har allt varit som valig, mycket plugg och träning.

Föresten gick tävlingen i helgen inte så bra men jag fick väldigt höga poäng för så dåliga åk så jag kom 13 av 21 :)

Men nu ska jag snart se på DH

Så vi hörs vell sen kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0