Tränare hit & Tränare dit :/

Tjena bloggen nu har jag nyss kommit hem från den jobbiga träningen och tänkte snart ta och lägga mig i sängen och se ”The Proposal” med Sandra Bullock och Ryan Reynolds.

Men det är bara snart ;)

Men idag fick jag ett chema av min tränare där det stod om vilka tränare vi ska ha på vilka träningar och jag blir så sur.

Jag vill ha min tränare inte hålla på att ha en annan tränare en eller två gånger i veckan.

Inte för att det är fel men jag hatar att ha olika tränare medans alla andra tycker det är bra att ha det.

Men inte jag.

Men missförstå mig inte nu det är inte fel på tränarna men jag gillar inte bara att ha olika..

Så på söndag när jag ska träna i Huddinge ska vi inte ha Linn utan vi ska ha Kattis.

Så har ser mitt tränar chema ut

 

onsdag 4/11 Linn
torsdag 5/11 Kattis
lördag 7/11 Linn
söndag 8/11 Kattis
måndag 9/11 Linn
onsdag 11/11 Linn
torsdag 12/11 Linn
lördag 14/11 Linn
söndag 15/11 Kattis
måndag 16/11 Linn
onsdag 18/11 Linn
torsdag 19/11 Christina H
lördag 21/11 Carolina E          
söndag 22/11 ?                   
måndag 23/11 Linn
onsdag 25/11 Kattis
torsdag 26/11 Linn
lördag 28/11 ingen träning     
söndag 29/11 svea??  
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Kattis är bra! Tränade för henne förut :) hoppas det löser sig. kram

2009-11-15 @ 00:05:36
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0