Jag skulle ju inte bli sjuk! :/

Härom dan i skolan satt vi och pratade om att vi aldrig blir sjuka och så vad händer jo jag blir sjuk :)

Som sagt har jag blivit sjuk. Jag hostar och har ont i halsen och sitter nu hemma och ska snart plugga lite engelska eller snarare läsa engelska boken och skriva loggbok men fattar typ inte vad man ska skriva men får chansa lite haha XD

Jag tänkte göra ett videoinlägg men jag ser ut som hej kom och hjälp mig så det var ingen bra ide sen kom jag på att min kamera var trasig och det blir as dålig kvalitet med min dåliga kamera eller mobilen  :/ så jag hoppar det idag men nu ska jag knarka halstabletter och dricka te läsa engelskan och sen se på film.

Ni får ha det bra

 

Kyss*/ vanessa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0