Lite bilder från dagen i stan med Vilma

Går dagen i stan blev mycket lyckad.

På väg in till stan så mötte jag Ebba och Alva som skulle på bio.

Sen när jag kommit till huddinge kom Vilma på tåget och vi åkte in till stan.

När vi hade gåt en stund i stan och hade precis kommit in på stadium och skulle pröva kläder så ba släcks hela stadium och det blev helt svart. Då ropar dom ut i högtalarna att vi måste gå ut för att det är strömavbrott så vi gick ut.

Och när vi kommit ut så ba är alla affärer typ helt svarta och stängda så det hade blivit strömavbrott på hela Drottninggatan :( så då kunde vi inte gå där no mer så vi gick runt lite och letade efter Gul och Blå och när vi äntligen hittade dit så  fans inte dom Jeansen jag ville ha i min storlek :(

Men det blev inte så mycket shopping för mig köpte en vattenflaska och ett sidenband :)

 

Men här har ni lite bilder från gårdagen




Jag inne på Stadium när vi var tvungna att gå upp för rulltrappan för att
hela Drottninggatan hade fått strömavbrott


Våran goda choklad från choklad fabriken


Söta Vilma <3



Puss och Kram <33 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå va myssigt det ser ut =), vart fikade ni? ^^

2009-11-10 @ 18:14:21
Postat av: Anonym

Ååå va myssigt det ser ut =), vart fikade ni? ^^

2009-11-10 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0