SHOPPING MED VILMA I STOCKHOLM :D <3

Tjena

Ska snart ta och hoppa in i duschen men tänkte slänga in ett litet inlägg innan.

Ja min dag har ni ju redan hört om i tidigare inlägget. Jag har typ bara tränat och varit tränare i dag och jag måste bara säga att lilla Clara är sötare en socker. Clara är Ebba och Alvas lilla syster som jag är tränare åt henne i skridskoskolan :)

I morgon blir det stan men Vilma. Ska vell försöka hitta ett bar vinter stövlar efter som jag inte har några skor sen ska jag ta och titta på lite jeans och kanske till och med julklappar vem vet :O XD

Men nu måste jag ta och duscha men vi kanske hörs lite senare

 PussPuss <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0