THANK GOD IT´S FRIDAY

Som sagt tack gode gud att det är fredag är så himla slut på allt plugg och ja ni vet.

Men i helgen blir det mera plugg har kemi prov på fredag nej men nu jag är så glad att det är fredag så jag skrev det i stället för tisdag haha XD

I dag har det inte hänt så himla mycket jag var i skolan och sen gick jag hem till min kära kusin Lara som äntligen blivit sjukskriven. För er som inte vet så är hon gravid och ska föda lilla Kendra om exakt 1 Månad.

Sen vid halv 6 tiden gick jag hem och på vägen köpte jag pizza till mig och min kära broder. Sen efter vi ätet så gick vi upp till våra små kusiner och myste lite.

Och nu har jag precis sett på IDOL och jag älskar verkligen TOVE ÅÅ vad hon är bra :)

 

 Och i morgon ska jag och Line följa med Lea på tävling i Uppsala så jag ska snart gå och lägga mig efter som jag och Line ska vara i is halen kl 8 i morgon. :)

Ska bli så fruktansvärt kul!

Hörs lite senare.

Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0