Kärringar som hon borde inte ha kör kort :/

 Sitter nu och pratar med Felicia i Telefon hon är i chock tillstånd och kan tuvär inte komma till skolan i morgon (skulle hon önska)

I dag så skulle jag och Felicia hämta Wille i skolan och då stod vi och pratade med Fredrik Willes Fröken då vi plötsligt hörde en duns  så vänder vi oss om och ser att moppen ligger ner på marken. Då har en Lärare som jobbar på skogsäng kört på den och hon typ hoppar inte ut bilen utan hon typ tänkte åka iväg men då kom en fritids fältare fram och då hoppar hon ut bilen och vi fick följa med in och fixa massa papper och så. Men det som är så störanden är att hon typ försökte skriva på att papprena att det typ var vårt fel med men det var det ju inte. Och så men nu ska Felicia åka till Huset med sin pappa och hämta moppen efter som det inte gick och köra….

well well bu ska jag ta och fixa mig och sen ta och gå på träningen men vi hörs

förlåt om det blev lite rörigt men jag orkar inte skriva rent eller hur man nu ska säga ….

 

Kyssar <3


 


Kommentarer
Postat av: Felicia

KÄRRING!

Jag har lust att träffa henne,och slå henne.

2009-09-09 @ 16:48:41
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0