Yes en super dag!

Tjena i dag är jag riktigt glad men är också galet trött.
har haft en skön skol dag har haft spex foto och det blev as bra bilderna kommer här nedan för.

Sen fick jag mina nya skridskor i dag och dom var jätte finna!!

Men nu ska jag sätta mig och skriva klart So om jag hinner och sen ska jag lägga mig i min sköna säng och titta på Björn Gustafson filmen som jag fick låna av Line :) <3


(Bilderna kommer från Felicia efter som min Mobil CPar)

Amanda och Linnea :)


Karin :)


Jag och Felicia haha XD


Felicia Jag och Karin :)


Söta Emelie :)

 
Klassen i jag vet inte vad HAHA XD


Resultatet!! :) <3

NI ÄR BÄST 9A <3 :)

PussPuss*/ Vanessa


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fick du biljetter till dagens man? :D <3

2009-09-24 @ 18:39:07
URL: http://hamanda.wordpress.com
Postat av: M

hejj :) Fin blogg

2009-09-27 @ 20:42:33
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0